lördag 25 december 2010

Who owns my heart.

har gått 5,5 km idag... alltså från tureberg/hem -> häggvik -> badhuset (edsvik), runt halva edsviken -> polishuset -> tureberg/hem.
jobbigt men skönt.. så skönt!
bara gå och få pusta ut alla känslor och stress.

jag har bestämmt mig att jag ska gå ut och gå några gånger i veckan och verkligen ta tag i att yoga 1 gång om dagen.
detta leder ju till att jag går ner, och på yogan sa dem att om man håller igång så är man inte lika grinig osv. vilket kan ju vara posetivt med.
desutom så är det ju bra att hålla igång i ren almänhet. muskler, fast och kondis.
yeah yeah.
detta ska jag börja med direkt när jag kommer hem från jkpg! i jkpg ska jag nog säga åt emma att vi ska gå en bit varje dag... lr jag kan säga de här (Emma, vi ska gå ut och gå några gånger jag är där, låter bra?)
Nu ska jag äta julmat... igen... undra hur många gånger det blir i år?

1 kommentar: