söndag 5 december 2010

the time to my life.

praktiken äe slut och livet börjar bli som vanligt igen.

dock så är det några stora ändringar som har skett och jag har nog insett nu att det kommer att vara så och jag bara får lära mig att handskas med det.
varesig jag vill eller inte.

men liksom ALLT, kan lösa sig om det bara kommer. "vill du följa med?" eller "vad vill vi göra?"
om man inte säger något så tolkar man det så som man vill.
jag tolkar det som aldrig.

jag har lärt mig att så som du tillbringar nyår kommer du tillbringa året.
Därför vill jag tillbringa den sådär men jag kommer bara få den såhär.

jag kan säga redan nu, att jag inte kommer må om den blir såhär.

jag ångrar mig och försöker bättra mig.
om jag får en chans så gör jag bara det direkt.
så jag fattade inte vad som var problemet.
men nu har jag nog börjat göra det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar