torsdag 16 december 2010

tv respect me.

nu har jag sett veckans höjdpunkt... vampire dairies.
Det skedde lite som man redan räknat med - fått reda på att katarine inte var där för stefans skull.
men även annat - liz försökte döda daimon.

aja.

jag har migrän idag... igen.
jag hatar mitt huvud.
men om mamma och pappa ser att jag tar en till huvudvärkstablett skickar de väl in mig till sjukhuset lr på ett AA möte.

men nu ska jag plugga. fick reda på att per inte var nöjd med mina uppgifter på psykologin och måste göra klart provet.
snart så! bara 3 frågor kvar varav 2 måste göras.
sjukt skönt att jag inte har psykologi längre och sovmorgon på torsdagsmorgonen.

åh, jag vill tatuera och pierca mig.
Men måste spara varenda liten krona jag har nu.
längtar verkligen till februari.
då kan jag använda mina löner som förut igen, vilket betyder - piercing och tatuering x2!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar