fredag 10 december 2010

Rock chart.

idag då jag har tid över (då vi är lediga) tänkte jag att jag skulle plugga lite.
Måste göra en uppsatts om nobel (?!?!?!?) tills på söndag för vissa i klassen är med där och ligger efter i psykologin så måste göra en massa uppgifter om de.
Dock fattar jag nada och läraren suger rumpa.
Tur att det bara är 1 lektion till och jag inte kommer vara där. (happy panda).
Då måste jag bara flörta med emma att hon kan hjälpa mig med den så jag är klar med alla uppgifter tills den 20.

Men men, idag ska jag åka in till stan och lämna cv på carling, åka och lämna papper/pengar till jakob på avanti.

de är nog de viktigaste iadg.
tänkte åka och köpa julklapp till Emma idag men ska nog göra det senare, och till syster har ja ginte riktigt bestämmt mig än så de får med vänta. De andra är ju klara så.

Jag måste ju spara pegnar nu med. Suck. Fick reda på igår att min make up artist utbildning kommer kosta 14000. Inte kul pengar men de är ju sådant jag får ta. Jag har fått mina tider och börjar i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar