onsdag 29 december 2010

that is what you get.

förlåt att jag inte skriver här så mkt...
men jag har skaffat en dagbok och känner mer intresse för den just nu än att berätta för hela världen allt som har hänt.
men jag kan göra en sammanfattning.

jul - va hos farmor, god mat. kunde vara bättre sällskap.
juldagen - slappade, gick promenad.
annandagen - firade jul m. emma, david, fidde, carro och päron / va på stinsen och centrum.
måndag&tisdag - jobbat, 9-18.
onsdag - slappat, varit hos optikern, gått promenad.

imon åker jag till jkpg. skönt! idag längtar jag faktis. nyårs planerna har rullat på pga. sanne <3
sen på onsdagen kommer troligen mamma och pappa till vetlanda och jag åker nog ner till vetlanda.
får prata lite med anna osv.
betalat räkningar och skit med! suck!
14500 försvann bara sådär.
men nu har jag bara portfoliet kvar och sen är allt som jag MÅSTE betala färdigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar