måndag 20 december 2010

Somehow every thing's gonna fall into place.

idag känner jag mig delvis duktig.
jag berättade arbetstider för julen och har bakat bullar och nya lussekatter.
dock glömde jag bort knäcken för mamma och pappa kom med en pizza.

skolan idag rullade på.
skönt med lov nu.
komma bort från "verkligheten" och kunna ta nya tag till våren och vara posetiv och glad med allt.

imon blir det skolavslutning (få betyg och nytt sl kort), jobb och sen troligen utgång m. moa, my och elin (maybe some more).
kan nog bli trevligt.

ingen sprängdes idag heller trotts alla varningar osv.
börjar bli mycket nu, alla är rädda och vågar inte göra något.
jag kanske bara inte orkar bry mig lr är rädd för att "dö" för jag är inte rädd.
mer... säker.
inte för alla de tusen poliserna som går omkring på stan (och pratar med varandra, man hade nog kunnat släppa en bomb 1m ifrån dem och de hade inte märkt det)

usch, nu har nyår börjat komma in i allt igen!
får snacka med sanne om hur vi skulle göra. se om jag åker ner till jkpg lr stannar.
vill åka men ändå inte.. känner att jag vill komma ner när skolan börjat igen.. typ komma några dagar efter nyår och åka hem på em när jkpg har börjat. för att hälsa på alla osv.

aja får snacka med moa och my imon om vad de ska göra och snacka med sanne om vad hon vill.

yeah yeah. 4 dagar till jul.
på onsdag kommer min bror och jag ska åka in till stan och köpa en liten julklapp åt mamma&pappa och ev. fredrik...
någon som vet var man kan köpa en visp, mer än ikea asså?
hoppas in och finn har... lr clas ohlssons.

nu ska jag slänga smuts kläderna i tvätten och fixa mig och sen slagga.


2 kommentarer:

  1. vart man kan köpa en visp? haha det kan du väl köpa på vilken elektronikaffär som helst? elgiganten, expert, mediamarkt, onoff m.m? haha :)

    SvaraRadera