torsdag 16 december 2010

Matters at all.

Jag känner mig jätte stolt.
Sket i psykologin idag då jag arbetar mkt bättre hemma då jag inte kan göra något annat egentligen.
Detta har lett till att jag nästan är klar med examinationen.

Jag är även förbannat stolt över mig att jag har gjort detta då jag aldrig har fattat ett skit av vad min lärare har sagt.
De enda som jag nämligen kommer ihåg är nämligen ett isblock som handlar om jaget, överjaget och detet, och detta gjorde den andra läraren när vi hade en gemensam lektion en gång.
(Bra jobbat per!)
Nu har jag bara 2 uppgifter kvar på g delen (som jag inte hittar svaret på, suck) och 1½ på vg delen och sen mvg delen.
Men eftersom jag inte sattsar på mvg och vet att jag ändå inte kan få det pga läraren så tänker jag inte göra det.
Idag ska jag åka och handla julklappar till Emma och Emma och sen åka in till jobbet.
Emma ska få en kula och Emma en rosett!
(Ne jag är inte seriös då båda kan se detta.)
Nu är jag ganska uttråkad.
Tur att jag bara ska plugga till 1 och sedan fixa mig och åka in till stockholm.

1 kommentar: