onsdag 15 december 2010

Show me all the things that I shouldn't know.

åh, idag lämnade vi in datorn.
skönt att vara borta från windows vista och ist ha 7 nu.
dock har de tagit bort mitt adobe serie!! SUCK!
måste fixa det igen.
måste ju trotts allt ha det till mitt projektarbete.

aja, nu har jag sett top model och nu project runaway m. popcorn och saft.
det låter jätte gott tycker jag.

snart ska jag sätta igång och plocka lite här hemma och se vad det finns att äta ikv.
träningen blir nog precis innan jag går och lägger mig. orkar itne göra det just nu.
denna dagen har varit för "tuff".

btw, sen är pendeltågen inställda. jag fattar inte hur man lyckas, körde de på en självmordsbombare igen lr?
sen tycker jag inte om det nya msn heller som jag skaffade nyss.
hoppas de blir bättre när man fattar de utan till...


1 kommentar:

  1. Adobe går fixa lätt du ;)
    bara att ladda ner testen på adobe:s hemsida, och sen TROR jag att jag har en kodnyckel :P

    SvaraRadera