lördag 18 december 2010

Factory girl.

idag så har jag tappat bort min fina mössa. hoppas den ligger på jobbet.
annars kommer jag få panik.
tur att jag köpte en ny idag.
en fin "aladin" mössa enligt emma på beyond.
apropå beyond så sa emma idag att hennes arbetskamrat sagt att de hade lagt ner på drottninggatan (!!!!!!)

så nu har jag ju knappt något ställe att handla på.
måste åka hela vägen till skanstull för de me nu. bästa carlings ligger ju vid ringen så.
nya the place to be.
fattas bara weekday så är mina butiker på söder.

idag så plockade emma och david upp mig och vi hämtade harry potter biljetterna och käkade lite på tacobaren och sen drog till lagerhouse och bengans.

väl på bengans märkte jag att de inte hade the pretty reckless skivan som jag längtat efter så jag får beställa den iaf (suck, då kommer den vara sönder när jag väl får den).
yeah yeah.
på tisdag blire utgång med klassen troligen. mysigt.
troligen "fira att vi har fått jullov".




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar