måndag 30 november 2009

091130

bara för att mitt internet är super segt så kommer jag inte uppdatera så mkt men aja.

i lördags åkte jag in till stan för att träffa älsklingen, awesome, gick på stan och sen åkte till honom för att hämta några grejer och sen åkte vi hem till mig och kollade på filmer, käkade chips och mat. awesome. han sov här men väkte mig vid 4 tiden för att jag skulle följa honom till bussen för han skulle jobba. inte kul!

sen igår så kom elle runt 2 tiden och vi slappade hemma med emma och dabiv hela dagen, typ kollade på en massa filmer, jag och hon gjorde mat, käkade godis och adventsfika. nice!
vi kollade även på antichrist. tycker verkligen synd om mannen och kände själv smärtan med att höra med att hans pungkulor och snopp spräcktes av vedträt som hans fru slog för hon va störd.

men men.

nu ska jag fixa mig och sen dra till praktiken. :*

DE E PARAMORE IKV BTW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar