torsdag 5 november 2009

091105

HEY!

jag har engelska B.. där sitter även Carro, och jag har äntligen lämnat in min summery som skulle ha varit inne för typ.. 3-4 veckor sedan.
Nu ska vi skriva en muntlig presentation om ett valfritt ämne. och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om denna gången.

I tisdags så kom Carro och vi typ.. sov, käkade "tårta" och kollade på Patrik 1,5. Sen igår så åkte vi till skolan, fixade hennes hår.. färgade och klippte lite. AWESOME!
Sen på eftermiddag så kollade vi på.. hmm. Notting hill, Bring it on och Blades of glory, och efter typ 1½ film så kom Anton och gjorde hamburgare till oss. Ännu mer AWESOME!
Sen ville Carro att jag skulle tillägga att vi käkade upp en halv "tårta", drack upp 2 liters cola och käkade upp en chips påse från typ... 3-7 lr något, skulle jag tro.

Sedan på kvällen klippte jag Anton, igen :O hoho.

Men de blir bild på de båda, för de ska posa till min och Gabriellas projekt till kalendern som vi gör i klassen. NICE.

Ja, bilder blir då så fort jag vet :)

HERRÅJ :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar