måndag 23 november 2009

091123

eftersom jag fick min så kallade hunny att kommentera min blogg för idag så tänkte jag skriva en sak till honom!

JAG SAKNAR DIG KÄRRING!
och om inte jag får träffa dig snart så kommer jg seriöst att komma och kidnappa dig, bryta mig in där du bor och ligga där tills du kommer hem.
HAHA, de där lät as cp, men du vet hurdan jag är.


Har engelska redovisning och johans svar på om vi va klara va: "Ja de tror jag, annars får vi väl improvisera".
asså seriöst, mannen är störd :)

Sedan känner jag ett starkt behov med att börja städa, tvätta och sånt nu.
hann bara med 1 tvätt igår och har typ 4-5 till ._.'
Hur kommer detta att gå?

2 kommentarer:

  1. HAHA, du får så gärna komma hit och kidnappa mig, för jag saknar dig så sjukt mycket!!!

    har du börjat packa än? :P

    <3

    SvaraRadera
  2. oja :D fyllt resväskan och snart bagen ^^ <3

    SvaraRadera