torsdag 26 november 2009

091126

Kom nyss hem från a6 dit jag åkte direkt efter vetlanda för att köpa julklappar. Hittade till pappa och Fidde och mamma e ju redan klar så nu är det bara syster och Anton kvar och de ska jag försöka fixa på lördag.

Såg lägenheten idag med, den funkade väl... kan nog bli bra, och om jag känner mig familj väl så kommer den bli det. Bestämde tapet med, yeay de va ju så fint *host*. blev typ vitt med svarta mönster på om ni ville veta...

Skaffade även den sista twilight boken idag. Dock blev jag lite arg pga att Åhlens hade fått in den i tisdags igen och hade "julrabatt" för de som hade medlemspris så den hade kostat typ 50 pix mindre än jag köpte den för. Men yeah yeah.

Nu ska jag börja städa mitt rum på allvar, sen ska jag typ diska och tvätta klart de sista. typ två tvättar.

Sedan drar jag imon runt halv 3 tiden och kommer upp vid kvart i 7. awesome. längtar.



Btw, sen ringde Hair house innan när jag stod i nässjö och väntade på tåget och berättade att jag fick praktik plats där i vår. ännu mer AWESOME. nu är det äntligen avklarat pga av min söta mamma som körde omkring mig och tvingade mig att ta tag i att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar