måndag 23 november 2009

åh, jaa...äntligen!

köpte nyss "Genom dina ögon", amazing. Längtar efter att kunna börja läsa den, dock blev att dyrare än jag räknat med 240pix typ. men lätt värt de. Sedan, för att boken e slut på bokia i vetlanda & jkpg och på akedemibokhandeln så fick jag ställa mig på kö och får "Så länge vi båda andas" till slutet av veckan...
Med andra ord är denna månaden räddad, fattig och glad. Julklapparna får bli billigare. Men hallå, jag får snart studibidraget och jag hade typ 1000spänn på kontot, klart att jag måste skämma bort mig med smycken och böcker då.
Desutom blir det heldag med handling på fredag med tanke på att jag troligen får smyckerna då, boken då och sen måste jag nog köpa julklappar för jag kommer inte hem förens jul så...

Menmen.
Åh, jag skulle vara överlycklig om redovisningen bara gick bra nu!

2 kommentarer:

  1. Du kommer bli jättefattig XD
    Men du kan gå med mig i stockholm och köpa julklappar :D <3

    SvaraRadera
  2. vi kan göra de på lördag med? :D

    SvaraRadera