fredag 6 november 2009

091106

hoho.
Jag orkar inte jobba så just nu sitter jag och typ fixar med spelningen, vilket behövs.

Ska på ett möte på bilda på måndag direkt efter skolan och har skickat till typ några personer om de vill hyra ut sitt pa så jag kan ha det till spelningen.


Har även skickat ut info brev till alla banden idag och sånt.


Hår ett klippte mig innan med, en annan av frisörsalongerna som jag frågade på höstlovet i Södertälje.
Men eftersom jag redan har en så sa jag nej tack till den underbart söta tanten som ringde.


Åker hem till vetlanda idag och stannar till söndag morgon med, typ grattar kusin och jobbar och lite.
Sen på söndag blire att åka till huskvarna och repa och lite. förhoppningsvid kan vi nog ta en ny band bild. ska allt höra med dem om det nu...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar