söndag 22 november 2009

091122


Sitter i vetlanda och märkte nyss att jag inte kom hem imon om jag inte vill åka via tranås - aneby - huskvarna. kul läge, de skulle ta 2½ timme, så jag skiter i att och frågar om emma kan köra hem mig imon med. asså seriöst vad har hänt med tågen egenligen ._.'


aja, va på "80 års fest" för Karin och Lasse, (de fyllde 40 bast), inte kul må jag säga. gick för nöjes skull och plockade undan disk och burkar och skit.


Kändes som att jag skulle få ett ångest anfall igen som jag fick i torsdags. Asså seriöst vad har hänt mig nu?
Aja, jag blev överlycklig och peppade då min pojkvän med att han skulle praktisera i sthlm i 8 veckor, vilket han gjorde och detta slutade med att jag kom på att jag inte kommer kunna träffa honom förens han kommer hem igen typ om vi inte anstränger oss och pendlar någon timme varje dag för att kunna sova hos den andra etc.

Men men...


Denna veckan som kommer så ska jag till Boda borg m. kyrkan, ha egen hårvård och sedan dra upp till sthlm och sen på måndag är det Paramore. AWESOME!


beställde nya smycken igår btw, kommer bli skönt att inte behöva frysa öronen av sig varje gång man går ut nu för tiden. sen har jag läst ut den 3 twilight boken och känner ett starkt behov med att köpa den 4 och sista.

1 kommentar:

  1. Jag vill oxå till boda borg :(

    Älskar dig<333

    SvaraRadera