tisdag 24 november 2009

091124

fick ett sms om att mina smycken hade kommit idag. AWESOME. längtade verkligen efter dem och jag blev super paff med tanke på att de sa att de skulle skicka paketet igår och jag fick de idag och jag skulle räkna med runt 5 arbetsdagar. men jag tankar och bokar bara ju.

Sen idag när jag startade spotify och kände att jag är sugen på the used och jag startade "cut up angels" kom deras skivomslag till in love and death albumet så märkte jag verkligen med hur mkt jag kommer sakna mitt rum, lr min väg iaf.
med tanke på att jag la ner typ 48 timmar på den...

men men, jag ska troligen få ett "sittfönster" och ska göra mitt rum grovt i lägenheten.

btw så snackar dem om twilight i klassen och jag känner verkligen att jag måste se den nu, så ska bara beställa biljett till heron city och sen dra till vip platserna som de har där typ. haha. (nej de e inte vipplatser men alla platser är som handikaps platserna i jkpg i salong 1-4, de e awesome!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar