onsdag 18 november 2009

091118

igår hade jag och min underbara Anton 10 månader. Herre gud. Va ska detta ta sig till plutten?
Jag älskar dig <3

Åkte hem till vetlanda igår med, stannade hemma pga av att min huvudsprängdes och spelade tv spel hela dagen med dock. Harry Potter, klarade typ halva spelet och sen så råkade jag dra ut elen och spelet va inte sparat.Smart_brud_92, så satte på något annat spel där man e en dracke och ska rädda andra drackar. har hittat 27 st och nu hatar jag spelet. SKIT SPEL. Anton ska få klara de åt mig, har ju klarat 1 och snart 2 världar så.

Tog svinsprutan igår med, efter många om och men från mammas sida och bråk hemma osv. Och jag ångrar de, mår illa och de känns som jag ska spy närsom, sen utöver det så krampar de i hela min arm. asså hallå!

Min man kommer snart, AWESOME! Då kan jag äntligen sluta läsa/spela och göra något med mitt liv, läste nämligen ut 2:a twilight nu så...

1 kommentar:

  1. Det kmr bli volvo, villa, vovve :P

    Älskar dig så sjukt mycket<333

    SvaraRadera