måndag 9 november 2009

091109

Var i vetlanda fram till söndag.
Jag har egentligen bara läst hela helgen.. Om jag kunde drömma, och läste ut den på denna helgen och nu har jag börjat med andra. AWESOME!

I lördags så gick jag och mamma på stan, fick ett par vinterskor...
Ett par vinröda Björn Borg, för 800 spänn :O
Jag blev paff att min underbara mamma ville betala så mycket för ett par skor till mig bara för att jag inte skulle gå med convers en vinter till och vara förskyld vintern ut.
(Jag är väldigt kräsen med mina skor nu förtiden och om de går över en viss gräns så kanske jag köper dem men använder dem inte. De får inte vara så att man måste stoppa in byxorna i dem så).

Sedan på söndag så missade jag tåget men mina underbara föräldrar fick för sig att de skulle upp till jkpg så jag gick lite på Ikea med dem och fick en hylla när vi kommit dit och sedan fick jag fort byta och och fixa mig för släktmiddagen.

Träffade Hampus där, de va riktigt länge sedan må jag säga. Vi räknade ut när jag och Anton träffade Annie och Hampus senast och de va vid balen, med andra ord typ slutet av maj...

Men men, Min sladd har pajat så ska fixa en sladd och resa C hårddisken idag troligen. lr imon för då kan jag ta båda samtidigt. men men, nu ska jag plugga till svenska provet...

har knarkat New moon soundtracken nu med. det är nice!

Btw, Hanna, nu äre fixat. nöjd? ;)

1 kommentar:

  1. haha, är riktigt nöjd nu anna!
    Bra jobbat gullet! ;D <3

    SvaraRadera