lördag 5 december 2009

091205

idag är det 5 december. Anton åker till jkpg och jag sitter ensam hemma. inte roligt!

igår väkte grannarna över mig med att borra och hamra som puckon vid halv 8. det är inte speciellt roligt för en som har sov morgon till halv 9 må jag säga.

sen efter pratiken så drog jag till stan och käkade middag med anton för jag "fick inte vara hemma ikv". sen på kvällen runt 12-halv 1 så hämtade emma och david mig för de hade varit på bio.

jag var på new moon i onsdags btw, vet inte vad jag tycker. boken och filmen är som bambi och askungen så...men om jag inte hade läst boken hade jag nog tyckt att den va awesome typ. längtar till 3:an som kommer nästa sommar.

men men, jag har köpt julklappar till alla nu. har bara en till till anton, tänkte köpa norma jean - redeemer. de e de lätt bästa albumet enligt mig själv så. men nej nej, när jag skulle beställa de så sa hon "men jag kan inte se om de e lager vara lr inte, men andra ord så kan de ta upp till 3 veckor att få in den" och då skulle jag inte ha fått den förens 23-26 någon gång. och då e de ju försent...
men får komma på något annat till honom, har börjat fundera på en (A).

idag ska vi baka. nice!
chekka in apes kalender btw, www.aperapeescape.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar