torsdag 24 december 2009

God Jul.

med detta jul inlägget så ger jag er den bästa julkalenderna som någonsin har gjorts.



idag är det då den 24 december.
jag sitter i min säng i den nya lägenheten i vetlanda med en svullet och inflamerat ringfinger nagelband, förskyld och ont i halsen...
jag saknar Anton och jag ska snart åka iväg till Karin och Lasse och fira jul. lr vi ska åka om typ 2-3 timmar. Men innan det ska jag ta ett långbad med inpackning i håret och bubbler. AWESOME.

men men, för er som inte vet då... jag är brunnet med snaggathår. har varit det ett tag och Anna blev lite irriterad på mig för jag inte visat/sagt de någonstans så...
bild kommer nog bli tagen ikv lr på nyår så då får alla se hur de e. orkar inte ta en ego bild och lägga upp bara så så.

God jul gullebarn. Hoppas tomten kommer och ni får det ni önskar er... jag vet verkligen inte vad jag kommer få så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar