torsdag 17 december 2009

SÖDERTÄLJE, oboy oboy oboy.

jag känner ett starkt behov nu av... mina vänner. mina gamla godingar från förr som mobbade allt som gick på två ben. och jaa! jag menar absolut: Hanna, Anna och Anja m.fl.
Men det är inte på de där vanliga sättet man kan känna när man saknar sina vänner.. utan det är mer.. hm, hur ska man förklara det..? jag ser upp till er och vill känna eran närhet? ne de känns inte heller rätt att säga så. ni är mina idoler och jag vill skratta på de sättet igen, sättet som får alla andra att plågas av smärta men er att känna er lugna och lyckliga. de lät bättre...
åh jag såg en superbimbo fjortis, ni skulle dö. helt underbart.. men ingen annan fattar vad som va så komiskt så jag ska nog låta det vara... men men.


jag är ganska nervös för imon faktist. asså inte nervös nervös utan mer nervös för jag vet att jag kommer sakna jobbet! jag kommer sakna ms sexnarkoman, ms dumbom och mr cp.
med andra ord anna, diana och besim. men jag ska komma och hälsa på och ge diana nya uppfinningar till mitt hår. imon får hon en ny utmaning, hon skulle troligen klippa mig... igen. 3 gången på 3 veckor, awesome. sen har hon även färgat mig efter ett ryck. blev nöjd med färgen. ni får nog se den när jag har blivit färdig av deras tankar och prover.

ska åka till Jkpg på lördag med Anton och ska klippa Jonna och lite. Sedan på söndag så ska Emma plocka upp mig och vi ska åka ner till vetlanda där jag ska börja fixa mitt nya rum.

Har även läst ut alla mina böcker nu så känner mig naken och längtar hem efter jane austens böcker. faktist.
men böckerna som jag har läst nu är amazing, jag är kär i dem.

nu ska jag sova. har en lång dag framför mig imon.... arbete 10-15/16 och sedan tullinge och farmor. oh nej. ni som har träffat mrs irene söderberg vet vad jag menar.



btw, om någon vill veta så är det ca ½m snö här och det har varit snöstorm i 2 dagar och det går knappt några bussar/tåg. desutom fick jag gå i ½m snö uppför en backe idag för tågen inte gick och vägen som skulle ta 15-20 min tog ist 30-40 min. inte roligt! och utöver det höll jag på att gå vilse för man inte kunde se något för de blåste så mkt. inte roligt.

1 kommentar:

  1. haha ja den är ganska klockren och sann!
    Ericsson själ var de ja! eller förmodligen hade hon sett det någonstans ;D

    SvaraRadera