söndag 6 december 2009

091206

idag skulle vi egentligen baka, men de blev inte av.
så ist så kollade vi på alla Johan Falk filmerna, handlade fett och kollade på resten av dem.

sedan har jag även upptäckt att jag har blivit förskyld. är ju inte speciellt kul att när en sak har blivit bättre så börjar det andra.
men de e ju bara att knarka medicin som finns både på jobbet och i lägenheten.
Diana och Anna (& på ons. Besim) kommer ju känna nöjet med att reta mig för att min näsa rinner och knarka i mig c-vitaminer ist för brownie, loka, tuggemi, kakor och chips.

sen vill jag även säga att jag har blivit ganska trötta på en del personer som itne kan inse saker och bara klagar. Nej de e inga av er som läser min blogg men Carro, du vet en av dem. HAHA! du kommer dö när jag visar det.
Min pojkvän gör mig till den lyckligaste på jorden och med bara att han säger "ett tag typ :$" får min dag till den bästa. förlåt älskling, jag skulle inte nämna det igen men de gjorde mig jätte glad :$

NU ÄRE MAT!

1 kommentar:

  1. Fy va du gör mig nyfiken kvinna!! haha ;))

    SvaraRadera