tisdag 8 december 2009

jag behöver något... ?

jag är riktigt sugen på något idag. men jag har liksom fått de mesta tror jag.

jag vaknade med anton, jag klippte honom och rakade honom på jobbet idag, sen käkade vi pizza och jag, Besim och Anna skrattade åt att när jag säger "kund" på smålänska låter de som jag säger kuk och när jag säger "pizza" så låter de som fitta i Besims öron.. hmm... va tänker råttan på egentligen?

Iaf, sen när jag kom hem så käkade jag några godisbitar, några pepparkakor och drack ett glas julmust...

Men jag känner ändå att de e NÅGOT som fattas men jag vet inte vad, skulle skarpt kunna tro att de va chips lr popcorn men de finns inte här och jag orkar inte gå ända bort till maxi, de e typ 2 km och skogsväg så. Jag orkar inte heller gå och prova om de e istea som jag har tjatat om att jag velat ha sedan klockan 1 typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar