måndag 26 oktober 2009

turen har vänt!

Åh, fick ett lyckligt besked idag.. Nämligen att jag får sponsring med 1000 spänn av bilda till spelningen vilket betyder att jag endast behöver lägga ut pengar till ape än så länge. Dock kanske jag behöver göra det till vakter, men ska höra med dem om jag måste det eller om jag bara kan ha typ förälder som står och håller lite koll.

Ska ringa och boka upp lokalen och fixa kontraktet till ape och snacka med David om jag får låna bildas förstärkare and so on och sen ska jag börja att visa det. Awesome.

Banden som blir är Ape rape escape, Restriction of liberty, Atmosfear, Dawn Arise och kanske Lay down your guns. Vet inte om jag har hjärta nog att tacka nej till dem vid deras lilla mejl som jag fick idag.

Anton kommer om typ en timme, så efter det blir de bara honom tills imon :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar