fredag 23 oktober 2009

En gullig vän.

Detta är Caroline.

Carro är min gulliga vän och "flickvän" som är kär i Johannes och bor i Bodafors.
Hon är 16 år och är kristen.
Hon går på Hotell och Resturang i Eksjö.
Carro är upptagen, x2, så de så.
Vi har ett ganska patetiskt början på våran vänskap, "Hej, Anna, jag är Davids nya tjej. Har du bilder på honom".
Men du är en av de absolut underbaraste jag har och jag saknar dig varje gång jag inte är vid dig. Bara att se dig gör att min mage tar ett jätte skutt och jag blir överlycklig.
"Åh älskling, jag vill ha dig vid mig nu."

Caroline Eriksson <3>

1 kommentar:

  1. oh! min älskade vän! snart ses vi igen o då ska vi ha de mys! :*
    Tänk att du fick med typ allt ;) hah
    "öhm? nej jag har inga bilder kvar på han?!" HAHAH

    älskar dig anna karin söderberg! :D<3

    SvaraRadera