lördag 24 oktober 2009

åh, jag vill stanna tiden och plocka upp allt jag missar.


åh, jag känner verkligen pressen börja komma mot mig nu.

Den 14 november närmar sig med storm och jag har inget klart, verkligen inget!
måste ta upp röven och göra de nu.

Banden blir klara imon vid 23.59.
Och jag har ju 2 band som är skit pepp som jag har hört med så om jag inte får svar från de andra innan de så blir det dem.'

Sedan på måndag ska jag mejla Henke vilka band det blev och ringa och boka upp lokalen och höra med dem vilka krav de har and so on, sen ska jag höra om mamma och dem kan snacka med optimera om de kan sponsra med öronproppar och sedan måste jag hitta en kassa, växel, folk som kan hjälpa till, skicka kontraktet till ape och en massa nu. Måste verkligen fixa alla saker innan tisdag. Och sedan måste jag börja fixa med affischen och sedan sätta ut det överallt så att folket vet om de.
Hm, jag kommer ju iaf ha fullt upp nu ett tag.

Vet du ett bra namn vad grejen kan heta ?
skulle behöva hjälp med de.

Ska snart dra till Annas spelning och fota åt dem och vp och lite. inte alls pepp, och ännu mindre pepp när emma sa att dem inte kom och när jag måste CYKLA lr GÅ till kyrkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar