tisdag 20 oktober 2009

091020

om jag hade sänkt min coola nivå så hade jag skrivit en massa i min blogg. men de gör jag inte nu.
För jag har de perfekta vännerna, den perfekta pojkvännen och den perfekta familjen.
Dock är min pojkvän konstig och vågar inte bo hos mina släktingar under sin praktik så han letar boplats och jag har fått för mig helt plötsligt att jag ska kolla med alla mina vänner från sthlm om de vet någonstans han kan bo. HAHA! ja men visst, lite smart är jag ibland. Jag kan ju iaf träffa honom då troligen :$

Men men,

Anton va hos mig igår efter att jag varit i skolan och syster and so on.
Det var supermysigt och han kollade på baksmällan medans jag typ... sov.
Oj va romantiskt de lät men jag var faktist vaken mycket av filmen, före filmen och efter, så de så.

Idag ska jag STOR städa lägenheten, med andra ord dammtorka, leta hylla på ikea, plocka bort alla kläder, skura etc etc.
Sedan blir det fiiiiilm. Jag fixade några nya igår kväll, med bland annat 6 till Jonas avsnitt :G mjami!


Imon ska jag dra till vetlanda. Jobba, lämna in mobilen och byta kläder som jag fick i födelsedagspresent av Karin m. familj.
Kommer bli nice, saknar min familj mycket nu och absolut min syster... Men jag åker ju till henne om 5 dagar (med denna inräknad), har inte bestämmt mig än om jag ska åka innan repet lr efter, det återstår ju bara att se.

Men men, nu ska jag börja dra mig mot bussen snart så...

:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar