onsdag 21 oktober 2009

091021

Elle, en underbar vän från vetlanda skrev nog något av de "smartaste" jag har hört idag, som jag kände att jag bara.. ååhh.


"Lovet kommer sjukligt lägligt. Måste få vila lite känner jag, vila från allt och alla.Många gånger tänker man på hur man påverkar andra människor. Varför beter sig den här personen så här mot mig? Är det sättet jag är på ? Vad jag sa? eller vad jag gjorde? Hur som helst, det går bara till en viss gräns. Även om det är "mitt fel" så kan inte en person bete sig precis hur som helst, närhelst den känner för det. Det går till en viss gräns. Att vara ärlig eller att konfrontera kan underlätta så många gånger. Jag har sagt det förr, så tänk på det!"



Åker till vetlanda idag och träffar familjen och ska jobba typ från 3-4 någon gång till typ 10.

Sedan ska jag lämna in min mobil på sjukhuset, som även kallas onoff, och sedan byta lite kläder som jag fick i present av karin osv.



"Caterpillar in the tree,
how you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream
Wish you may and wish you mine
Don't you worry hold on tight.
I promise you there will come a day
Butterfly fly away"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar