fredag 16 oktober 2009

091016

Vi hade en visning på gymnasiemässan då ja och jag var Hayley Williams. Var med ena dagen, klarade inte av den första. Men men..
Idag i skolan så klippte vi it-killar, jag klippte på morgonen och sedan på vid halv 12 så drog jag till skolsyster och hade ett samtal med henne och biträdande rektorn, Camilla.
Där satt jag i ½ timme och när jag kom ut hade jag lovat dem att tänka på om jag ville gå till kuratorn lr någon liknande osv, så nu är mina tankar.. : ska jag ändra min lag och öppna mig för en kurator igen lr inte? ska jag byta skola lr inte? ska jag hämta chips påsen med lr inte? ska jag städa rummet lr inte?
Jag tror inte på kuratorer och tycker att det är jobbigt att öppna mig för någon som sitter och iaktar en till 1000 och antecknar varenda sak du än säger, men jag orkar inte heller att gå runt som en "bitch" som jag kom på att folk troligen ser mig som.
De trodde att jag hade för mycket ilska och hemligheter från mitt förflutna som jag måste bli a med och tala med någon om och att de kan vara drf jag beter mig som jag gör till folk som står mig nära. hmm.. okej, låter ganska vettigt tror jag?
idag ska jag jobba på nordiska.. mjami, pengar :G
ska stå där för JB med Emma från 7-12, men kommer vara där lite längre tror jag. återstår att se.
:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar