lördag 17 oktober 2009

En gullig vän.

Jag tänkte först och främst berätta att jag tänkte köra "en gullig vän" en gång ibland om någon av mina gulliga vänner har gjort något eller allmänt behöver veta hur underbara de egentligen är...



Detta är Anton.

Det är en gammal bild från i våras, nu är han en gamling med skägg och glasögon.
Anton är min gulliga bästvän och pojkvän som är kär i mig(?) och bor i Huskvarna.

Han är 18 år och spelar bas i något nystartat totaly oseriöst band.
Han är kristen och är med i scouterna.
Han går media på John Bauer.

Anton är upptagen så det smäller om det och det är våran 9 månaders dag idag, vilket jag hade glömt bort tills en annan vän sa det :$

Anton är min absolut bästa vän och finns i nöd och skur. Han vet det mest som händer i mitt liv och jag kan prata med honom om allt. Visst jag kan även vara skit dum i huvudet och allt sånt men han är frtf där för mig och behandlar mig som en prinsessa.
Han är verkligen the perfekt one och allt som jag någonsin skulle kunna drömma om.
Jag älskar dig.

Anton Sundling <3

1 kommentar: