tisdag 13 oktober 2009

Oh darling, you are my only exception.

Jag har inte tänkt på det förut. Men vi i vårat band är sjukt öppna med varandra. Det är sjukt skönt, like a real deal.
Ni är som ett par bästa vänner man alltid velat ha och så får man 3 på ett paket.

Ni fattar säkert inte ett skit, men ja kan ge er ett exempel. typ nu, skickade jag ett sms till simon och frågade om han kunde skicka en inspelning på nya låten är att han kan göra de och att han bara ska skita klart.

Sedan typ på repet så snackar vi varandras sexliv. Hmm... normala, ja men visst.
Men de är väldigt skönt.
Vi kan klara av att den andra skriker åt personen som är jobbig och får ett svar med ett slick på läpparna och världens största leende (som är typ "haha, Anna, där fick du, än leder jag i våran match med att vara jobbiga".

De är några av de ytterst få vännerna som kan få mig att glömma skolan och allt där just för minuten och kan få mig riktigt lycklig.


Fy va skönt och få säga detta nu...

1 kommentar: