tisdag 6 oktober 2009

091006


Matteprov idag. Inte så roligt, fattar typ inte ett skit.


Sen funderar jag på att dra någonstans och sedan komma tillbaka vid 12 igen och göra provet och försvinna lika fort som jag kom. Det hade varit perfekt. Orkar inte folket i klassen just nu.


Jag vet verkligen inte vad jag har gjort men ändå så känns det som om jag har förstört allas liv.



Jag har verkligen upptäckt hur bra Walls of Jericho är, har ju gillat dem i flera år. Men deras nya låtar e ju totaly great, har verkligen underskattat det bandet!
Sedan vill jag åka till Sthlm och till Örebro. Ska allt köpa biljetterna dit snart! <3

2 kommentarer:

  1. mitt har du verkligen inte förstört,
    tvärtom du har gjort det underbart!

    SvaraRadera
  2. Du har definitivt INTE förstört mitt liv! Anna du är bäst <3

    SvaraRadera