lördag 17 oktober 2009

En vanlig gammal trist lördag

Är hemma i lägenheten idag, tänkte seriöst dra upp till nordiska och jag var skit pepp på det.. men sen efter en chips påse och att jag kollade mina film tips på filmtipset.se så ångrade jag mig och blev väldigt pepp på att sätta på cp musik och stor städa lägenheten och sjunga allt vad jag kan och gärna i bara trosor och linne.
denna blicken får nog ni flesta som en cp blick och att de nog är din värsta tanke du kan tänka mig i.. men så är de inte. det är riktigt skönt, tur att jag har fått tipset av Ingela så att jag inte är ensam om detta.

Men mitt i allt detta så vill jag inte ligga ensam hemma och typ slappa. Jag vill dansa och träffa människor, åka och handla.. ja en massa grejer, men nej nej de orkar jag inte heller.

Usch, jag hatar när man verkligen inte är sugen på någonting men ändå är det... alltså beslutsånger.
Tror till och med att de skulle sitta fint med att åka och simma lr gå ut och gå idag...

Ne nu måste jag resa upp röva från sängen och göra något med min lördag.

1 kommentar:

  1. sv: högstadiet gick ju jätte segt :o 1½ år har bara ruuusat iväg! ja, jag vet inte om jag ska komma upp på lovet, förmodligen gör jag det, martin jobbar ju som vanligt, men jag åker nog upp till vetlanda ändå, Har tänkt så än så länge iaf : )

    SvaraRadera