måndag 2 januari 2012

2 jan 2012.

detta är mitt års första inlägg...

nyårsafton tillbringades med fina vänner.
middag hos johan med anna, julian och honom. anna och johan bjöd på mat. gott!
sen drog vi till tobias och firade in nya året med victor och en massa andra.

denna dagen var en slappar dag pga att jag och julian va bakis och sov till typ 2. sen gjorde hans mamma scones till oss och vi åt och sen kröp ner i sängen igen och låg och kollade på star wars med bella, chips, popcorn och dipp.
första gången jag såg filmen och den va faktist helt okej. förväntade mig att den skulle vara mkt sämre, men det är fortfarande itne så att jag faktiskt fattar historiken runt och att alla är så besatta.

nu ska jag typ sova. skulle bara göra ett inlägg då jag lovade att göra de oftare än vad jag gjort på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar