lördag 31 december 2011

31 dec 2011.

idag är det nyår.
jag får inte träffa anna.. whatta fuck? killarna bestämt två olika ställen.. vilket suger. men hoppas det blir bra iaf.

idag ska jag åka till globen, handla lite grejer i försök att laga klänningen samt köpa en aktiverings leksak åt katterna, kosta va de kosta vill, idag har jag fått nog efter att de ätit upp roberts mobilladdare, vänt upp och ner på lägenheten och varit allmänt jobbiga hela natten.

ja,robert är här med. han ringde när jag slutat jobbet och berättade att han inte hade någonstans att sova. så då får min lägenhet vara hotell, som det brukar vara när mina smålänska vänner kommer på besök.

ne nu ska jag fixa mig så jag hinner dit till öppning så  jag hinner märka om jag måste dit igen.. ich isf innan 15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar