måndag 5 december 2011

5 dec 2011.

helgen har varit jätte mysig. den började med att jag tillbringade den hemma i lägenheten och julian kom till mig efter jobbet, åkte till sitt jobb och sen kom hem och sov hos mig. sen på lördagen.. efter att ha försovit mig till jobbet och förstört min morgon så gick vi på massage som jag fick förra året i födelsedagspresent och efter de fort hem och vidare till lidingö där vi gick på en spelning med tobbe. där träffade man fina ape och cedron. och direkt efter det drog jag och ulle vidare till ace där vi mötte upp anna och johan ocompani.
sen hem till mig på natten och sov och på söndagen åkte vi hem till honom, köpte sushi (+ att jag åt med pinnar typ hela måltiden, ja, jag är skit stolt över det då jag aldrig ätit varken sushi lr med pinnar förut, och ja, de va en vegsushi så jag har frtf inte börjat äta kött emma.) och sen drog vidare till syster för att se hennes lägenhet.

nu sitter jag på jobbet.. har ont i käften efter mitt tandläkar besök. insåg att jag blev lurad vid förra.. att de inte alls är snälla tandläkare längre. denna gången så var de typ : ja anna, då kan du öppna munnen så ska jag bara titta lite (tar fram 3 verktyg och börjar riva på tandköttet och tänderna med alla tre samtidigt typ), sen hör man ett "ojsan" och känner att de börjar blöda någonstans i käften men kan inte riktigt förstå var då hon fortfarande håller på att riva och greja. sen kommer det där "går det braaa?" och hon vill att jag ska svara med 3 verktyg + en hand.. efter allt detta byter hon verktyg och stoppar in 3 ännu större och börjar borra och riva och sen "ja, de gör ju lite ont eftersom du blöder från ett flertal ställen och jag vet ju inte riktigt varför, men de är snart klart så då känns det mycket bättre"..
jag fattar inte varför just jag får de där jävla tandisarna?!?

nene. nu drar jag vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar