söndag 18 december 2011

18 dec 2011.

nu sitter jag själv i min lägenhet.
njuter av ensamheten..
tro det eller ej.

jag behöver det nu känns det som.
eller så är det för att jag kände för att städa min lägenhet och fixa den och jag bara kan göra det när jag är själv.
eller så är det för att jag inte vill att historian ska upprepa sig.
även om jag älskar att vara med personer så vill jag inte träffas för mkt.
för när det helt plöstligt ändrar sig så blir det bara fel.
jag måste vänja mig vid att vara själv igen.

nu har jag även köpt de sista julklapparna.
till mina två systrar, emma och emma.
båda saknar jag.
dock ska jag träffa den ena i helgen och fira jul och den andra så fort hon hinner.

nu känner jag hur mkt jag uppskattar min emma i norge faktist.
jag har ju alltid älskat dig som min syster emma och jag har kunnat berätta allt för dig.
men de är inte förens på sistonde.. säg de senaste 3 månaderna som jag verkligen insett hur mkt jag uppskattar att ha dig i mitt liv.
att jag tänker på dig varje dag och önskar att du var här vid mig och kunde hålla om mig när jag är ledsen och hålla i en chokladkaka och skratta åt hur roliga stunder vi har haft.

jag insåg även nyligen att vi har känt varandra i 4 år snart och varit bästa vänner enda sedan dess.
och ingen kommer kunna ta din plats.

jag har även insett hur kär jag är i min pojkvän, efter alla gånger som jag har varit irriterad på honom och varje gång han är en idiot för tro det eller ej men det förstärker mina känslor för honom.
de kanske är för att han vågar visa sina brister och svagheter och alltid står där även att han ser mina nackdelar.

jag vill även ha jul.
för jag har saknat min moster och min släkt.
som jag inte träffat på ca 6 månader. känns stört eftersom jag träffade dem iaf 1 gång i veckan när jag bodde i vetlanda.

ne fan va långt inlägg detta blir.
jag ska fortsätta att städa min lägenhet!

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar