fredag 23 december 2011

23 dec 2011.

denna dagen på jobber sög. lr den va bra med,.
men ännu en gång så kände jag gråten i halsen och ville bara gå därifrån och komma tillbaka när allt var bra igen.
som tur va så försökte mina fina kollegor jessica och eli att få mig på bättre humör och det fungerade så där. bara att de satt kvar i bakhuvudet och varje gång jag tänker på de så känner jag mig dålig..

även att jag gjorde en jätte bra klippning och färgning efteråt och kunden blev super nöjd så försvann inte känslan "jag suger, va fan gör jag här?"

jag skulle även behöva prata om de, få höra hur bra jag är och att jag inte ska ge upp osv.
men icke, inte ens hos personen som jag behövde prata med gick de utan ist fick jag en diss av som löd typ, hinner inte prata, vi hörs när du är i sthlm igen..

och jaa, när jag är i sthlm igen eftersom jag är på väg till småland för att fira jul. ska bli skönt att få en jul igen efter förra årets katastrof som var hela december och har hållt i sig i något år.
får se hur denna julen blir, hoppas den blir bra.
men ser framför allt emot nyår som jag ska fira med anna, en annan person som jag skulle vilja träffa nu och prata. men där skiter sig de med...
fan ta småland och personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar