onsdag 21 december 2011

21 dec 2011.

migrän attack.. igen.. som jag brukar ha nu för tiden och jag vet inte varför... ?

imorse vaknade jag vid den finaste personen jag vet, min pojkvän, och han typ sov och ignorerade mig så jag gick till jobbet och var där tidigt, lr njae, jag var vid tunnelbanan tidigt.
nu sitter jag och väntar på resten av mina kunder.
blev klar med min tidigare kund nästan 1 timme innan beräknat så har dötid nu.
nästa kommer vid 3 lr 4 så..
alltså ska jag nog ta och plocka lite i salongen och sitta och lösa suduko och korsord och få tiden att flyga iväg. får se hur det går med det dock.

3 dagar kvar till jul.. det känns sjukt.
var har året tagit vägen liksom?
känns som om jag slutade studenten igår men de är ju fan ett halv år sedan typ.
och hur många har jag träffat.. ? zero! vi har sagt det men aldrig tagit tag i det eftersom alla arbetar så förbannat mkt.

igår så blev jag färdig med min julmat, har köpt julskinka, sill, prinskorv, köttbullar, pålägg.. det mesta alltså.
kommer bli skönt.. har ju inte haft ett julbord på 4 år.
men ser alltid mest framemot julmusten, chokladen och potatisgratängen... sånt som man kan äta varje dag men det är alltid liiite bättre just på julafton.. och skumtomtar. skumtomtar i mängder som jag och min syster kan vräka i oss.

om 2 dagar åker jag ner till småland och imon åker jag till mamma och pappa.
vi stannar i småland till den 26 och sen blir det jobb igen och på detta så blir det nyår.


jaja! nu ska jag göra någon nytta.
alla julklappar är klara med. go you anna! - ... oh tack anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar