onsdag 28 december 2011

28 dec 2011.

nu är jag hemma från småland och hunnit packa ur väskan och pussat på julian.

småland var bra, bättre än jag förväntat mig.
vi kom ner på fredag kvällen och typ åt och sen sov, på lördagen (julafton) så var vi hemma hos min moster och myste hela släkten och på söndagen så åkte jag till nässjö med fina hanna och pratade av mig, träffade sanne en snabbis i nässjö och sen på vägen hem flörtade till mig min resa hem gratis, så där sparade jag 50 kr vilket var skönt.
kvällen sen gick jag ut med anna och compani på inks och ja.
på måndagen åkte vi hem och jag åkte direkt till min älskling och tillbringade dagen med honom, natten med honom och igår jobbade jag och sen åkte till honom igen.

idag däremot är jag själv och ska njuta med mina katter och städa lägenheten och kolla å film och fetta mig.
awesome!
ska göra potatisgratäng med och käka upp julmaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar