fredag 30 december 2011

30 dec 2011.

- 2 dagar kvar till 2012.
- försöker ännu en gång byta smycke i näsan , och ännu en gång gett upp.
- försöker komma på hur fan jag ska laga min klänning som jag ska ha på mig imon efter att katterna hittade den.
- insåg idag att jag och julian nu har varit tsm i mer än 1 månad... 2 dagar mer om man ska vara exakt.
- är nyfärgad och ser ut som en morot i skallen, awesome!
- ska börja mecka med piercingen själv och se om jag kanske får in den, håller tummarna och hoppas.
- försöker väcka min pojkvän, vilket jag gjort i typ 2 timmar nu... utan resultat.
- funderar på var fan man ska vara imon på nyår.. ett stort frågetecken på alla håll just nu.
- funderar på om man faktiskt ska ta dig tid med att komma på några satans nyårslöften (kommer det nog inte bli).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar