måndag 16 januari 2012

16 jan 2012.

jahopp.
idag har jag ingen aning om vad som händer.
dagen på jobbet har rent ut sagt sugigt och jag var så jävla trött i morse att jag funderade på om jag ska gå och lägga mig direkt efter att jag kommit hem från jobbet.

dock så ska jag hoppa av i antingen svedmyra eller stureby och gå hem idag då jag inte tränade igår som jag tänkte mig att jag skulle göra.

jag försöker förresten trappa ner med chipsen, detta då de blir alldeles för mycket igen!
sen så försöker jag gå ner 10 kg..
har lyckats med 2 kg sen nyår. *stolt*.
så snart så! sen ska jag bara träna så att jag får tillbaka min mage, mina armar och underdel sen är jag helt nöjd. detta då jag verkligen känner hur slapp i kroppen jag har blivit mer och mer allteftersom att jag slutade med innebandyn.
sen ska jag skaffa ett simkort med.
så fort jag har löst mina axlar och det inte gör ont så fort jag höjer dem.
kanske tvingar julian att simma med mig någon gång i veckan då när jag fått upp min kondis igen så att jag inte skäms sönder som jag gjorde när jag och anton bestämde oss för att träna 3 gånger i veckan.

fråga mig inte varför jag har fått för mig detta nu, de är väl för att jag gått upp så pass mkt som jag har gjort sen jag började på salongen och delvis för att jag är i brist på annat.

sedan ska jag trappa ner ännu mer med kött fronten tänkte jag och att jag inte ska köpa egen kyckling heller i ren lathet lr sug utan att jag endast blir bjuden på detta vid större sällskap.
får se hur detta går då jag ÄLSKAR kyckling.
okej jag ändrar mig, jag får köpa de på subway/bk/max med då deras vegmat suger. men de blir ju endast efter krogen mat/lunch på jobbet.

idag tänkte jag ta och städa personalrummet men de ledde till att jag gav upp och tänkte ta det med eli på onsdag så idag har jag bara börjat plocka i lagret.
jag börjar bli så jävla uttråkad här. vill göra något..
lr så är det för att jag är uttråkad i ren allmänhet. vill att det ska hända något. ha något att se fram till.
när allt har lugnat sen så ska jag nog se till att köpa en resa och komma ut från sverige med vännerna till sommaren lr hösten!
skulle jag verkligen se framemot.

nu när jag slutat jobbet så måste jag även springa in och köpa lypsyl, har blivit så sjukt torr om mina läppar.

nehe nu ska jag starta och se once upon a time och se om den serien är något bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar