fredag 6 januari 2012

6 jan 2012.

hemma..
katterna har tuggat upp min makaronkatong så de låg makaroner överallt.

just nu sitter ajg och kollar på p.s i love you och insåg nyss att den är så sjukt bra.
och jag inser hur jävla lik jag är holly.. 
undra om alla tjejer är så lr om det bara är jag.
men jag vill iaf ha en sådan karl som efter ett tg kommer in och bara "har vi bråkat klart nu? kan jag komma tillbaka?" och sen kysser mig så sjukt mkt och håller fast mig.

jag har insett nu att jag ska ändra mig, efter att jag och min syster suttit och diskuterat och jag kom fram till att de mesta är mitt fel med mina dumma krav.
jag ska börja träna med, och ta ut min ilska på något osv....

tur att dagarna är inne och detta sker. 
hoppas bara att min vilja och tankar inte är för sent för en förändring i vardagen. det märker jag om några timmar tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar