onsdag 18 januari 2012

18 jan 2012 part 2.

idag så lärde jag och eli oss att ta hål i öronen vilket leder till att vi kan göra de på alla barn och vuxna i framtiden.
så nu har jag även ett 3;e hål i öronen. vilket är nice, men de gör ont. haha

idag har jag även insett hur jävla patetisk jag har blivit med mina känslor. har nämligen insett hur jävla kär jag verkligen är och detta plågar mig då jag vet att dessa känslor måste försvinna, men jag lovar att jag ska försöka låsa in dem i facket bland alla andra och bara ta fram dem när du ber mig.
detta för bådas skull, för att allt ska vara bra och båda ska slippa låtsas.
men då måste du även låta mig göra de jag måste, med vem jag vill. kan du släppa detta om jag släpper dig?


nu blev jag även sugen att se på buffy och vampyrerna. ska nog göra de någon dag.
oh ja just de ja.. jag ska börja äta mat. för er som inte vet de så har jag ju bara ätit någon gång om dagen i typ 3 månader och sedan nyår bara en halv portion om dagen, detta då jag varit deprimerad och för att jag ska gå ner tio kg! jag har lyckats med 2,5 sen nyår. men när både eli och julian fick reda på detta höll de på att döda mig, så nu är jag inne på en fruktdiet var 3:e timme och en storportion någon gång om dagen och sen en 30 mins promenad varje dag i rask takt.
detta för att få bort överskotts fläsket, rumpan, lår och vader och sen ska jag träna sönder mig för att få tillbaka min mage och fastare kropp.
så de så.
håll tummarna för detta faktiskt håller i sig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar