tisdag 17 januari 2012

17 jan 2012.

klockan är 21.32 och jag ligger i bara trosor med tandställningen inkörd och färdig för att sova, vilket jag ska göra direkt efter detta tänkte jag.

idag så jobbade jag på järnia. sprang in till robin och detta gjorde att jag mådde illa resten av dagen. inte lite heller, mkt värre än förra gången då jag nu trodde att jag skulle spy.

sedan så smsade husse och vi åkte till waynes och tog en fika och pratade av oss.

efter detta hoppade jag av i svedmyra och gick hem och åter igen blev jag besviken på var jag bor då det bara tog 20 min att gå hem.
imorgon ska jag hoppa av sockenplan och se om de blir bättre för min kvälls promenad.
sen ska jag faktist se till att gå till något av ställerna varje morgon.
fan va jag satsar på att träna nu, hoppas de håller i sig.
men man säger ju att de är början som är jobbig.
nu i helgen blire storträning tror jag, ska köra en nykter helg hade jag tänkt så ska ev. dra till päronen lr se om syster  vill göra något annars ska jag träna hela lördag och söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar