söndag 29 januari 2012

29 jan 2012.

denna helgen har varit varierande, både positiv och negativ.
den började med att jag i fredags bara låg och sov.
lördagen blev att jag började en tidig morgon, städade fort och sen så far jag vidare för att vara sad oåch sen såkte jag in till sthlm och träffade anna, vi gjorde min nya tatuering som blev great! gillar den verkligen, men den ledde till att jag längtar efter min nästa.

efter detta så förberedde jag presenten till anna och sen så åkte jag till henne.
efter allt strul så kom jag tillslut fram till vallentuna. där åt vi wok med anna, johan, sara, linn och victor. de va jätte mysigt och vi drog vidare till ace.
där spårade min kväll ut och jag kom hem runt 6 tiden.

dagen har bara bestått av att ligga och sova i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar