torsdag 12 januari 2012

12 jan 2012 part 2.

igår, lr i natt snackade jag om att jag skulle prata om mina fobier och skit. lr så tog jag kanske bort de ?? men what ever..

så ja, jag tänkte nämna dessa.

1. mörker. - jag är jätte rädd för mörker, detta då jag får en sån sjuk paranoia över allt och att nära vänner/släktingar har varit med om olyckor/misshandlingar osv i just detta.

2. ensamhet. - jag hatar att vara helt ensam. Hatar att veta att man är helt själv i ex. ett hus då du är så försvarslös om det händer något.

3. Tysthet. - detta går väl ihop med de andra grejerna egentligen med. jag får paranoia, tror att jag hör saker som jag inte hör osv... de va väl drf jag skaffade katterna.

4. nålar. - jag har väl alltid hatat nålar, men de har ökat mer och mer för varje mål som en sjukhustant kommer med. detta är väl egentligen för mitt ärr som jag har och ett bevis på hur fel de faktist kan gå med den där spetsiga saken!

5. horoskop, skrock. - ändå så är detta något av de som jag tror mest på av allt! de kanske drf jag är så rädd för de, typ  att läsa andras horoskop, förstöra speglar osv osv.

6. höjder. - jag älskar höjder samtidigt som jag hatar de. de är väl som hh texten - jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mkt att jag hatar mig.

7. tvångstankar. - min största tvångstanke är "undra om jag får plats där". det är väldigt krångligt med tanke på att jag kört ner de flesta kroppsdelarna på olika ställen för att se om jag passar. när jag en gång inte gjorde de blev detta en oskön fobi tanke som jag frtf känner mig tvungen till hur ogärna jag vill.

8. titthål. - detta vet jag inte vrf, jag bara vet att jag inte tittar ut, lr in för den delen heller. de är väl som folk som inte vet vrf de är rädda för hajar osv, de är bara något jag fått för mig!

9. bilar. - detta är väl även anledningen till att jag undviker körkort. då jag varit nära på att krocka flertal gånger, krockat med fordon, varit nära på att bli på körd osv osv.

10. föräldrar. - detta säger de flesta att de har problem med, men jag har verkligen de. detta är väl då jag har fått kommentarer om att föräldrar hatar mig fast jag försöker mer än vad de är värda för att passa in.

det finns iaf en till... som jag faktiskt bara sagt till 1 person... finns säkert mer ovärda grejer de gör de alltid.

2 kommentarer:

  1. kom och tänka på när du körde ner armen mellan trappstegen upp till er ytterdörr i vetlanda.. haha pucko!

    SvaraRadera
  2. Du vi stämmer in på alla förutom horoskop och föräldrar är ju bara mamma.
    Men annars klockrent ! :D

    SvaraRadera