torsdag 5 maj 2011

5 maj 2011.

ne har ja skrapat ihop mina pengar och packat ner hava mitt rum... kommer troligen bli 3 rundor på fredag. sen så ska jag mäta och se till att allt får plats som jag ska köpa på lördag.

jag känner verkligen att jag bara pratar om min jävla lägenhet nu.
förlåt för detta... men hm jag kan säga något annat....

idag så har jag spottat blod hela dagen, mår jätte illa, får uppkväljningar med spyblandat blod.

sen ska jag nog vänta med lampa tills jag känner att jag har mer pengar och köra min nuvarande.. men fotölj ska jag ha om jag hittar någon som håller mina krav.
sen funderar jag skarpt på att ta några gardiner som vi har och ha dem som draperi för gaderoben tills jag hittar något som passar mig mer.

nu kom jag in på lägenheten igen... förlåt.. jag ska nog börja fixa mig så att jag kommer i tid till jobbet, ska prata om anställning där idag så! wish me luck.

1 kommentar: