måndag 23 maj 2011

23 maj 2011.

idag har vi löshårs kurs.
väldigt kul faktist så nu ska jag få ett diplom om att jag kan tejp on & off.
vilket betyder att jag nu kan de mesta av de olika löshårsätten och på onsdag ska jag träna på att sy.

sedan ska jag även stressa på att få mitt diplmon av Sara med min make kurs och då har jag en massa diplom...
1. gesällen
2. löshår
3. smink.

vad mer behöver en frisör liksom? höhö.

som sagt var på onsdag ska jag fixa hår.
emmas hår om man ska vara specifik. gud va skönt samt kul det kommer vara att komma ner.
ska framför allt tillbringa min tid med emma är det tänkt, detta då hon flyttar snart och då kommer jag att träffa henne mindre än vad jag gör nu.

jag har fixat jobb nu efter studenten för er som inte vet.
jag ska jobba mån-fre på salongen, avanti, i jakobsberg
och lör-sön på butiken på söder.
kommer bli tufft men lätt värt de då jag ska spara pengar till att köpa en fin lägenhet.

desutom har jag ju inte så  mycket för mig så de räcker ju med att man lägger sig tidigt när man kommer hem och under helgerna så är de ju faktist bara timmar så att du kan röra dig fritt (folk sover ju ändå till 2 ;) )

nu har jag inte alls många dagar kvar i skolan... bara imon kvar. 1 lektion... sen så har vi bränboll med klassen - dricka, sport och mat. klockren träff. iaf alkohols delen hos klassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar